Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=65

Interneto reklama, viršyti 2000 rezultatai.

Rekordinių 2000 rezultatas viršytas. Praėjusiais metais interneto reklamos augimas siekė 33 procentus, viršyjo rekordinių 2000 rezultatus ir numatomas spartus interneto reklamos rinkos augimas ir ateityje. Tai Interaktyviosios reklamos biuro ( IAB) ir PricewaterhouseCoopers duomenys.

Interneto reklamos rinka 2004 metais sudarė 9,6 mlrd USD. Tai net 20 procentų daugiau kaip 2000, dotkom‘ų bumo laikais. Tačiau dabar rinkos „perkaitimo“ nenumatoma nes augimas visiškai pagristas. Pagal emarketer prognozes 2005 metais reklamos apimtys padidės dar 33,7 procento ir sudarys 12,7 mlrd USD.

Reklamos rinkos augimui 2004 metais daugiausiai įtakos turėjo paieškinės reklamos augimas. Reklamos apimtys per metus išaugo 40 procentų ir sudarė 3,9 mlrd. USD. Grafinės reklamos apimtys išaugo 19 proc. Iki 1,8 mlrd USD, rich media 10 procentų beveik iki 1 mlrd USD. Asmeninių skelbimų rinka taip pat augo 18 proc iki 1,7 mlrd. USD.

IAB informacija atspindi situacija JAV, tačiau panaši situacija yra ir Europoje bei Lietuvoje. Lietuvoje pernai reklamos rinka išaugo 24 procentais ( TNS Gallup duomenys)