Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=6

Sveikatos tema tarp jaunimo yra viena iš populiariausių interneto temų

Pagal naujausio Kaiser Family Foundation tyrimo duomenis, jaunuoliai nuo 15 iki 24 metų pakankamai dažnai lankosi internete tam, kad susipažintų su sveikatos apsaugos srities informacija. Klausimų spektras labai įvairus: nuo diabeto iki AIDS.
Pagal tyrimo duomenis 90 % jaunuolių vienaip ar kitaip yra susidūrę su internetu ir 75 % jų ieškojo informacijos apie sveikatos apsaugą. 72 % žaidė žaidimus arba krovėsi MP3 ( taip pat 72 %). Truputį mažiau jaunuolių dalyvavo pokalbių svetainėse ( 67 % ), pirko (50 %) arba domėjosi sportinių varžybų rezultatais.

Dauguma tų kurie domėjosi sveikatos tema darė tai kelis kartus per metus ( 55 % ), tačiau net 39 % daro tai kas mėnesį. 25 % nurodo, kad Tinkle pakankamai tokios informacijos, o 39 % pakeitė gyvenimo būdą veikiami Tinkle rastos informacijos.

Ryšium su tuo Viktorija Raidaut ,Kaiser Family Foundation pramoginio ir sveikatingumo fondo programos direktorė pareiškė, kad medicinos informacija Tinkle turi būti talpinama labai atsakingai. Internetas jaunimui jau ne tik pramogų ir žaidimų šaltinis.
Tyrimo metu JAV apklausta 1209 jaunuolių nuo 15 iki 24 metų.

Pagal naujausią SIC Gallup Media tyrima Lietuvoje internetu naudojasi 42,6 % 15-24 metų amžiaus atstovų. Tai viena iš aktyviausių interneto naudotojų grupių ( neskaitant gaunančių aukščiausias pajamas). Lietuvos vartotojų elgsena turėtų būti panaši į aukščiau pateikto tyrimo respondentų elgseną. Tuo tarpu sveikatos apsaugos informacijos lietuvių kalba dar labai negausu, tai natūraliai sumažina srities lankytojų kiekį. Farmacinės kompanijos turėtų susirūpinti interneto galimybių aktyvesniu išnaudojimu. Sveikatos apsaugos srities informacijos gausėjimas prives prie visos sveikatos apsaugos srities populiarumo didėjimo.

Šiandien didžiosios farmacijos kampanijos skyrusios tik dešimtadalį savo reklamos biudžeto gali užimti dominuojančias pozicijas internete , kurias pakankamai bus sunku pajudinti ateityje. Iliustruojantis pavyzdys www.viskas.lt, veiklą pradėjęs beveik tuščioje informacinėje erdvėje, įdėjęs minimalias investicijas. Šiandien 29 % statybinės srities dalyvių naudojasi šiuo informacijos šaltiniu. Analogiškas portalas, norėdamas tapti lygiaverčiu konkurentu, turėtų investuoti 400-500 tūkstančių litų.

Parengė IKS pagal Kaiser Family Foundation duomenis