Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=35

2003 metais on-line reklamos rinka šiek tiek padidės.

Rinkos tyrimų kompanija Jupiter Research (JR) on-line reklamos verslo dalyviams pranešė dvi naujienas - gerą ir blogą.
Reklamai skiriamos lėšos padvigubės, bet ne anksčiau kaip po penkerių metų. Po Interneto reklamos biuro (IAB) pranešimo apie ne itin didelį aktyvumą antrajame ketvirtyje, JR pranešė apie tai, kad iki metų pabaigos rinka nebeaugs, o 2003 m padidės 10 procentų.
Pagrindinis tai lemiantis veiksnys - atsistatanti ekonomika ir reklamos įkainių mažėjimas.
Neseniai McDonald's padidino reklamai internete skirtą lėšų dalį biudžete nuo 1% iki 13%. IAB duomenimis, del to labai padidėjo pajamos, gaunamos parduodant reklamuojamus mėsainius. Kitais metais dar viena kompanija - Golden Arches - ketina skirti internetui pusę savo reklaminio biudžeto.

“2003 metais on-line reklamai skirtos išlaidos neparodys tikro augimo, tačiau ši sfera atgimsta, - mano JR analitikas Patrick Keane. Jo nuomone, rinkos perspektyva artimiausiu metu nėra gera. -Tai rinka, priklausanti pirkėjams ir ji ne itin keičiasi”. Lyginant su kitomis reklamos rūšimis, geriausią padėtį užima teminių reklaminių skelbimų ( tikslinės reklamos) rinka. Šiai reklamai, JM duomenimis, 2002 metais buvo skirta 91% procentas lėšų

Šaltinis: InternetNews.com