Nielsen//NetRatings: amerikiečiai vis dažniau lanko web resursus darbo metu.
Tyrimų kompanija Nielsen//NetRatings praneša, kad amerikiečių aplankančių web resursus darbo valandomis skaičius, lyginant su praėjusiais metais, padidėjo 17 % ir sudarė apie 46 milijonus. (Nielsen//net ratings atlieka šio rodiklio apskaitą nuo 2000 metų sausio).
Šį augimą labiausiai įtakojo dirbančios moterys. Jų padaugėjo 23 % ir sudarė 20,2 milijono. Vyrų skaičius šioje grupėje ir toliau viršija moterų skaičių (maždaug penkiais milijonais), bet augimo tempai lėtesni. Išlikus šiandieninėms tendencijoms, moterys ims dominuoti nuo 2005 metų.
Kaip pažymi Internetnews.com, tai gera naujiena rinkodaros specialistams, nes palengvės dirbančių moterų auditorijos pasiekimas. Pasiturinčios moterys labai domina rinkodaros specialistus, nes amerikiečių šeimose būtent moterys dažniausiai priima sprendimus dėl pirkinių.
Nielsen//Netratings pažymi, kad vyrai darbe praleidžia daugiau laiko on-line: rugpjūtyje jie vidutiniškai tam skyrė 31 valandą. Per tą laiką vyrai peržiūri apie 1900 web puslapių, tuo tarpu moterys, vidutiniškai praleidžiančios on-line 27 valandas, per tą laiką peržiūri 1700 puslapių.
Moterys, pagal praleistą laiką internete namuose, jau seniai aplenkė vyrus.
Nielsen//Netratings duomenimis, darbe internetu daugiausia naudojamasi nuo 10 iki 12 valandos, per tą laiką praeina 86 % viso srauto. Namuose internetu daugiausia naudojamasi 8 valandą vakaro.
Pagal InternetNews.com
|