Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=29

Nielsen Net Ratings: elektroninėms parduotuvėms bus nelengva pritraukti lankytojus kalėdinių atostogų metu.

Neseniai Nielsen NetRatings atlikto tyrimo duomenimis, interneto parduotuvėms, kurios tikisi pirkėjų padidėjimo švenčių metu, teks negailėti naudingų pasiūlymų ir nuolaidų.

Nielsen Net Ratings duomenimis, pernai 50 % įsigijusių ką nors Tinkle Kalėdinių atostogų metu liko “patenkinti arba labai patenkinti”. Interneto parduotuvių pardavimai galėjo būti dar didesni, jei tradicinės parduotuvės nebūtų pasiūliusios neįtikėtinų nuolaidų. Todėl šias metais, norint pervilioti pirkėjus iš tradicinių parduotuvių, interneto parduotuvėms teks suteikti dar patrauklesnes nuolaidas.

Pagal nua.com