Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=26

Automobilių pardavėjai aktyviausiai naudoja Rich media.

Nielsen/Net Ratings atlikto tyrimo duomenimis, šiuo metu Rich media technologijos dažniausiai naudojamos automobilių reklamai. Šiuo atveju “Rich media” įvardinama kaip trumpi animuoti klipai, transliuojami per internetą.

Antrajame 2002 m. ketvirtyje, 37% internete esančios automobilių reklamos buvo pagaminta būtent šiuo formatu. Palyginimui, kitose srityse šis rodiklis tesiekia 3,9 %.
Absoliučiu laikotarpio lyderiu pripažintas kompanijos Ford Motor modelis Expedition.
Mažiausiai technologiją naudoja didmeninės prekybos ir finansų sektoriaus kompanijos. Tai gali būti susiję su pakankamai brangia gamyba bei talpinimu ir, daugeliu atvejų, mažu atsiperkamumu tarpininkaujančioms kompanijoms.

Pagal Nielsen/Net Ratings