Žurnalistams su kompanijų viešųjų ryšių atstovais labiausiai patinka bendrauti elektroniniu paštu.
Kompanija Bennett & Co atliko žurnalistų apklausą, siekdama išsiaiškinti, kokios bendravimo priemonės priimtiniausios bendraujant su kompanijų viešųjų ryšių specialistais (PR). Pasirodė, kad 47 % žurnalistų, rašančių apie IT ir turizmą, norėtų, kad su jais kontaktuotų elektroninio pašto pagalba. Apie 27 % labiau mėgsta tradicinį paštą ir tik 3 % patinka pakalbėti su PR vadybininkais telefonu.
Realūs informacijos perdavimo kanalai skiriasi nuo žurnalistų pageidaujamų. Tuo pačiu tyrimu nustatyta, kad e-mailą PR tarnybos naudoja tik 24 % kontaktų, 27 % korespondencijos tradiciškai siunčiama popieriuje ir 12 % kontaktų sudaro telefoniniai pokalbiai su žurnalistais.
Pagal eMarketer
|