Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=20

Nielsen – Netratings: didmeninė prekyba – naujas interneto reklamos variklis

Pagal Nielsen Netratings atlikto tyrimo duomenis korporacijos užsiimančios didmenine prekyba tampa pagrindiniais interneto reklamdaviais.

Taip iš 10 kompanijų, daugiausiai išleidusių interneto reklamai 2002 gegužį, 6 priklausė didmeninės prekybos sektoriui. Viso gegužyje, pagal Nielsen Netratings duomenis Tinklo naudotojai pamatė 33,8 reklaminių skelbimų apmokėtų prekybinių kompanijų. Viso reklaminiai rinkai šis rodiklis sudarė 94,2 mlrd, kas 77 % daugiau nei 2001 gegužę. Antrą vietą pagal parodymų skaičių išlaiko finansinės kompanijos, kurios parodė 14,4 mlrd. Skelbimų. Reklamdaviai dirbantys turizmo srityje parodė 5,4 mlrd. Reklaminių skydelių, pramogų industrijos atstovai – 4,3

mlrd. Parodymų.Pagal Nua.com