Nielsen Netratings: didmeninė prekyba naujas interneto reklamos variklis
Pagal Nielsen Netratings atlikto tyrimo duomenis korporacijos užsiimančios didmenine prekyba tampa pagrindiniais interneto reklamdaviais.
Taip iš 10 kompanijų, daugiausiai išleidusių interneto reklamai 2002 gegužį, 6 priklausė didmeninės prekybos sektoriui. Viso gegužyje, pagal Nielsen Netratings duomenis Tinklo naudotojai pamatė 33,8 reklaminių skelbimų apmokėtų prekybinių kompanijų. Viso reklaminiai rinkai šis rodiklis sudarė 94,2 mlrd, kas 77 % daugiau nei 2001 gegužę. Antrą vietą pagal parodymų skaičių išlaiko finansinės kompanijos, kurios parodė 14,4 mlrd. Skelbimų. Reklamdaviai dirbantys turizmo srityje parodė 5,4 mlrd. Reklaminių skydelių, pramogų industrijos atstovai 4,3
mlrd. Parodymų.Pagal Nua.com
|