Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=18

Mokėjimo sprendimų trūkumas stabdo B2B rinkos vystymąsi

Vartotojų paklausa B2B rinkoje yra tokia, kad artimiausiu metu pilnai nepertvarkius pasiūlos struktūros, rinka nepasieks planuotų rezultatų, apie kuriuos pranešė didžiosios tyrimų kompanijos. Šią nuomonę palaiko korporacijos KPMG konsultantas Peter Fawcett, išdėstęs savo analizes birželio 5 d. Londone vykusioje e-Commece-finance.com konferencijoje. Dinaminis rinkos vystymasis bus neįmanomas, tol kol nebus skiriama pakankamai dėmesio patikimų mokėjimo technologijų gamybai.

Taip, Forrester Research vertinimu, B2B rinka 2002 metais pasieks 400 mlrd USD apyvartą, 2005 metais tikimasi, kad šios srities apyvarta padidės iki 2,5 trln USD. Kaip pagrindinis srities vystymosi faktorius nurodomas patogumas vykdant transnacionalinius mokėjimus.br>
Tačiau, kaip pažymi Peter Fawcett, šiuo metu vidutinės B2B rinkoje vykdomų transnacionalinių mokėjimų apimtys sąlyginai nedidelės ir tam trukdo dideli komisiniai ( 2-3 %), imami už kiekvieną mokėjimą, daromą kreditinės kortelės pagalba. Tuo pačiu kreditinės kortelės šiandien išlieka vieninteliu efektyviu būdu atsiskaityti B2B rinkoje, nesant efektyvesnių mokėjimų technologijų. br>
Pagal Business Credit News UK