Internetas vis dažniau įtakoja svarbių sprendimų priėmimą
Pagal projekto Pew Internet & American Life programą vykdomas tyrimas patvirtina, kad vis daugiau amerikiečių naudoją Tinklą ieškodami informacijos prieš priimant svarbų sprendimą.
Taip 14 mln. Amerikiečių Interneto naudotojų dalyvavę per pastaruosius metus kokiuose nors kvalifikacijos kėlimo ar apmokymų kursuose tai padarė dėka informacijos kurią jie rado Tinkle.
Panašus kiekis naudotojų tvirtina, kad internetas padėjo jiems išsirinkti naują automobilį. Apie 9 milijonai naudotojų, padariusių per pastaruosius du metus stambius finansinius įdėjimus taip pat pripažįsta, kad informacija iš interneto tai įtakojo. Daugiau kaip 11 mln. amerikiečių interneto pagalba pasirinko mokyklą arba koledžą sau arba savo vaikams. Apie 8 mln. naudotojų interneto pagalba susirado naują būstą, tiek pat pakeitė darbovietę.
Pagal Pew Internet & American life duomenis
|