Pirkėjų įpročių tyrimas iš JAV
Dauguma pirkėjų JAV naudojasi informacija iš off-line katalogų ir Tinklo.
Dauguma pirkėjų kombinuoja on-line ir off-line informaciją apie prekes ir pirkimą informuoja paskutinis tyrimas, atliktas kompanijomis DoubleClick, Beyond interactive ir Greenfield Online.
Naujametinių švenčių metu atliktas tyrimas rodo, kad 35 % iš 3800 pirkėjų perka, naudodamiesi trijų kanalų informacija: katalogų, apsilankymo parduotuvėse ir interneto. Iš šios grupės 66 % atsakė, kad jie ieškojo informacijos vienoje vietoje, o pirko kitoje, 54 % iš šios grupės suderino parduotuves ir internetą, 22 % naudojosi visais trimis kanalais.
46% moterų naudojosi Tinklu prieš pirkdamos parduotuvėje, tuo tarpu 37 % pirko peržiūrėjusios katalogus. Tarp vyrų šie procentai atitinkamai 3 ir 9 procentais mažesni.
Pasirodo, kad pirkėjai, pirkimui naudojantys didesnį informacijos kanalų kiekį, pirkiniams išleidžia didesnę pinigų sumą.
Pirkėjai, kurie pirko Tinkle, parduotuvėse ir pagal katalogus išleido vidutiniškai 995 dolerius per švenčių periodą, arba 41 % daugiau nei tie, kurie informacijos apie pirkinius ieškojo viename kanale.
webrating
|