Šis puslapis atspausdintas iš svetainės http://www.iks.lt
Adresas http://www.iks.lt/aktualija.php?iq=100

Plečiamas tarptautinis automobilinių portalų tinklas

Carpoint, automobilinis kanalas MSN tinkle, pranešė apie savo veiklos išplėtimą dar 19- likoje regioninių rinkų, esančių 11- likoje kalbinių zonų.

Didelį kanalo Carpoint augimą lemia globali kompanijos reklama MSN tinkle, platus Microsoft.NET technologijų panaudojimas ir septynerių metų darbo automobilių rinkoje patirtis.

Šiandien kanalas MSN Carpoint turi portalus Australijoje, Austrijoje, Kanadoje, Danijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Italijoje, Japonijoje, Nyderlanduose, Naujojoje Zelandijoje, Norvegijoje, Pietų Afrikoje, Ispanijoje, Švedijoj, Šveicarijoje, Jungtinėse Valstijose ir Didžiojoje Britanijoje ir centrinį portalą Europoje. Be siauros lokalizacijos, egzistuoja trys portalai, orientuoti į daugiakalbę rinką: Belgijoje (vokiečių ir prancūzų k.), Kanadoje (anglų ir prancūzų k.), Šveicarijoje (prancūzų ir vokiečių k.).

Šiuo metu Carpoint aplanko daugiau kaip 270 mln.lankytojų per mėnesį. Tikimasi, kad iki tarptautinio auto šou (kurio pagrindinis rėmėjas tradiciškai yra Carpoint) atidarymo Šiaurės Amerikoje 2002 m. liepą, bendras kanalo klientų skaičius viršys 10 milijonų.

e-commerce