Registracija  |  Naujienų prenumerata   |  Karjera  
 
 
 

 
Yahoo!. Vartotojų pasitikėjimas internetu auga patalpinta: 2002.12.31
Vartotojų pasitikėjimas internetu auga, nežiūrint į bendrą ekonomikos nuosmukį, teigia kompanijos AC Nielsen ir Yahoo!. Remiantis rudenį atliktais vartotojų simpatijų tyrimo rezultatais, kompanijos padarė išvadą, kad per ketvirtį paklausos indeksas on-line parduotuvėse nepakito, o lyginant su praėjusiais metais – pakilo 8 puntais – iki 113. 100 rinka buvo įvertinta 2001 metų viduryje. Kalbama apie Yahoo! Vartotojų simpatijų indeksą.
Pasitikėjimo internetu padidėjimas 8 punktasi lyginant su praėjusių metų šventiniu sezonu gera naujiena pardavėjams, naudojantiems internetą šventiniams išpardavimams,- sako Travyn Rhall, AC Nielsen vykdantysis direktorius. Mūsų duomenys rodo , kad ženklų skirtumą tarp didelio pasitikėjimo ir didelių išlaidų. On-line prekybos rinkos dalyviai turi stengtis pašalintis kliutis, trukdančias naudoti internetą prekybai ir įpatingą dėmesį į konfidencialių duomenų apsaugos klausimus.
Ne paskutinį vaidmenį pasitikėjimo tinklu augime vaidina ir greitaeigio interneto plėtra. “Greitaeigių” naudotojų pasitikėjimo indeksas žymiai didesnis – 156. Prognozuojama, kad ketvirtąjame ketvirtyje pirkėjai ruošiasi išleisti on-line apie 19,6 mlrd. USD. Tai 23 % daugiau nei prieš metus. Vienas interneto naudotojas perkantis internete vidutiniškai išleis 225 – 224 USD vienu kartu. Pirkėjai turintys aukštąjį išsilavinimą, labiau pasitiki tinklu nei tie, kurie nebaigė aukštosios mokyklos - 144 punktai ( +15%) prieš 125 ( +5%) ir išleidžia atitinkamai 75 USD daugiau

Šaltinis AC Nielsen
spausdinti   |   persiųsti

Vytenio g. 9, Vilnius, Lithuania
Phone: +370 2 333 102
E-mail: info@iks.lt
 
Pateikta informacija negali būti publikuojama viešai ar naudojama komerciniais tikslais be UAB „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ raštiško sutikimo.
Plačiau apie informacijos publikavimą kitose žiniasklaidos priemonėse...